19 februar 2012

Lifjell 18. februar 2012

Det var mye is og snø på veien tidlig i uka, og full vinter på Skurve til onsdag. Jeg mente det burde være mulig med en tur rundt Li på lørdagen.
Med bakgrunn i at noen hadde tatt livet av en person, mente Anne Lise at det ville være "srengt".  Jeg startet sent, og da jeg kom til Dale var det en Securitas bil som passet på.

Det var ingen andre biler på parkeringsplassen. Ikke et spor utover, og jeg verken traff eller så folk hele turen.

Men vått var det. Det var mer vann enkelte plasser i stien, enn jeg har sett noen gang.
Det regnet fra jeg startet til jeg var nede. Jeg var våt gjennom. 

Det var ikke spor av snø eller is før jeg kom opp mot henget i bakken opp fra Bymarka.
Da ble det til gjengjeld en god del, slik at jeg vasset i snø enkelte plasser, og måtte gå rundt andre plasser. Myra var ikke frosset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar