16 januar 2012

Hå Søndag 15. januar 2012

Det var frost om natten, og ut fra forholdene på lørdag, mente jeg det ville bli glatt rundt Li. Jeg kjørte til Hå gamle prestegard og startet rundt 11:00.

Det var alt en bil på parkeringsplassen.  Det er ikke ofte det står biler så tidlig. Jeg mente jeg så folk helt ute i kanten, og jeg tok igjen et helt følge rett etter fyret, i det jeg begynte på bakken ned mot Obrestad stranden.

Det var også andre på tur denne dagen. På tross av at det var bare så vidt over null, og overskyet, så var det mange folk ute å gikk. Jeg snakket også med en bonde fra Reime som var ute og luftet hundene.

Det var svært bløtt i marka, og hadde det ikke vært for den lille frosten som var i bakken, så hadde jeg sannsynligvis gått gjennom i myra, spesielt i "dinså" ved kvilesteinen. Det var en del syklister på stien utover mot Varhaug.
Som alltid, når det er en stund siden jeg har gått flatt, så blir det tungt det siste stykket. Jeg blir stiv og vond etter en slik tur, det hjelper med øvelse.

Men selv om jeg syntes jeg gikk fort, så ble det opp mot 3 timer totalt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar